NAJBLI特ZY MECZ ZAG牞IA   [X]
Wyjazd:
Data: , godz.
R   E   K   L   A   M   A
MENU
 
GALERIE ZDJ岊
 

Gemius - lider w badaniach Internetu
 
 Racowisko 2 
 Widzew 鏚 2002 (dom) 
bolo
Zdj璚ie ogl康ano 11871 razy   [Zobacz ca陰 galeri...]
34/60

 Wasze komentarze:
(8.09.2003) - Dziki dzik (213.77.239.242): atmosfera na meczach jest coraz lepsza a same mecze sa zajebiste to jest zupelnie inne ZAGLEBIE!!!!!
(18.09.2003) - G鏎nik Polkowice Fan (62.87.212.237): Macie spoko racowiska juz niemoge sie doczekac kiedy na naszym stadionie tak bedzie ! jedno juz bylo ale do was jeszcze duzo nam brakuje pozdrawiam Cya
(18.09.2003) - QPA (80.50.232.86): na meczach korony itak jest lepsza atmosfera NIEWAZNE CZY MECZ WYGRANY KORONA ZAWSZE PANY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KORONA KIELCE
(19.09.2003) - qpa (80.50.73.194): a propo malo tu macie ludzi haha u nas jest zawsze prawie pelny stadion hahaha
(24.10.2003) - laska (62.87.205.15): wlasnie wrucilem z meczu.zaglebie zremisowalo ale bylo i tak zajebiscie zreszta jak zwykle
(27.01.2004) - cinek (62.87.207.50): teraz do dopiero nastapil przelom! pelen sektor 800 glow i wszyscy zdzieraja gardla na maxa jest Zajebiscie!
(20.02.2004) - kamil (212.160.90.83): mam na imi kamil gram w pi趾e no積 mam 17 lat i chodze do szko造 we wrocku
(7.05.2004) - kapi (217.30.129.166): hej cinek jak masz na imie
(11.09.2004) - 疾bro (62.87.217.33): zaglebie to jest potega zaglebie najlepsze jest zaglebie trzeba szanowac zaglebie MKS
(23.10.2004) - Patryk (217.30.138.77): Zag喚bie Najlepsze na zawsze Lubin MKS

(4.02.2005) - Kibic (80.55.185.66): WxDCY 印﹖KA RUCH CHORZ紟!!!!!!!!!!!!!!!!!R!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(2.03.2005) - koko (83.21.154.230): wie郾iaki , ale was wielu
(3.07.2005) - Gacek (83.68.93.51): Zag喚bie to orze
(6.07.2005) - Lupus (80.51.194.112): Koko zobacz nowsze zdj璚ia to jest nas baranku wielu jednak :P
(18.09.2005) - maly (83.30.121.89): odra opole
(23.09.2005) - (83.23.66.61): Pozdro dla was !!!
ZAG牞IE LUBIN & ODRA OPOLE !!!
(21.01.2006) - (83.19.1.218): elo tu kutno
(21.03.2006) - Pawelos (83.27.215.28): Wielkie ZAG牞IE!!!!!!!!!
(28.08.2006) - Jeziorowiec (81.190.159.230): ZOBACZYMY JAK FREKFENCJE B犵ZIECIE MIE NA MECZU P.P. Z NAMI. !
MISTRZ MISTRZ JEZIORAK IxWA !
(1.11.2006) - Kamil mks (62.87.212.67): Cinek teraz chodzi do 2 gim. wiec ma 14 lat znam go:)

 
Dodaj sw鎩 komentarz:
Pseudonim:

Email:

Tre嗆 komentarza:



Zamieszczaj帷 sw鎩 komentarz wyra瘸sz zgod na jego ewentualne nieodp豉tne opublikowanie (w ca這軼i lub fragmentach) w innych mediach, a w szczeg鏊no軼i internecie, telewizji, radiu i prasie.